Kinezi završavaju na Koridoru 11 – šta se otvara do Nove godine

FOTO: BeoBuild

Deonice Koridora 11 od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, na kojima su angažovane kineske kompanije, biće završene do kraja godine.

“Dosadašnja saradnja sa Kinezima je bila veoma uspešna i nadam se da će biti još bolja”, izjavio je direktor Koridora Srbije Zoran Babić na međunarodnoj konferenciji Beogradski strateški dijalog, pod nazivom “Inicijativa pojas i put na Balkanu”, koja se održava u Palati Srbija.

On je rekao da će deonica Obrenovac – Ub biti potpuno završen do Nove godine, dok će deonica Lajkovac – Ljig biti završena do tada do petlje Ljig, dok će mašinsko opremanje tunela Brančići biti završeno u prvom kvartalu naredne godine.

Podsetio je da deonicu Surčin – Obrenovac takođe radi kineska kompanija i da će ona biti završena do kraja 2019. godine. Na toj deonici se nalazi most preko Save i Kolubare i na njemu su već ugrađeni stubovi i nosači, rekao je Babić i istakao da će taj most biti karaktrističan ne samo za Srbiju već i za ovaj deo Evrope.

Babić je rekao da bi deonica Koridora 11 Preljina – Požega, zajedno sa Kinezima, trebalo da počne da se gradi u martu 2019. i da će biti veoma teška za gradnju.

Naveo je da je imperativ da se završi Koridor 10 i da se u Grdeličkoj klisuri ušlo u jedan odsto preostalih radova, tako da se vodi borba za svaki metar asfalta.

Babić je rekao da tu imamo sada, od ukupno 26 km, više od 25 km auto-puta pod asfaltom. “Prošle godine u Grdeličkoj klisuri nismo imali nijedan metar pod asfaltom.”

Što se tiče istočnog kraka Koridora 10, sve do tunela Bancarevo je pod asfaltom, a od tog tunela do Crvene Reke u dužini od sedam kilometara je pod asfaltom.


OSTAVITE SVOJ KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here